Anketa

Jaké je Tvé jméno/přezdívka?
Které série Tě letos nejvíce zaujaly? Prázdniny Prvočísla Mnohoúhelníky Functions
Rozdělování Stereometrie Cifry Finální myš-maš
Geometrie trojúhelníka 1 Geometrie trojúhelníka 2 Geometrie trojúhelníka 3
Oceňuješ povídání k sériím? Ano, dost mi pomáhá vyřešit úlohy.
Ano, dobře mě to uvádí do tématu.
Ano, líbilo by se mi, kdyby bylo častěji.
Většinou mi moc nepomůže.
Ne, jsou tam jen úplné základy.
Jaké pro Tebe bylo řešit anglickou sérii? Super, bylo fajn se přiučit anglicky matematické pojmy.
Dobré, cizojazyčnost mě celkem bavila.
Je mi to jedno.
Radši bych měl(a) všechny série v češtině, ale i tak jsem ji řešil(a).
Neřešil(a) jsem ji kvůli angličtině.
Neřešil(a) jsem ji z jiného důvodu.
Co si myslíš o našem systému přepočítávání získaných bodů za sérii? Je super: mladým, kteří to potřebují, přidává body a těm zkušenějším je bere; tak by to mělo být.
Je OK, a tak moc ho nevnímám.
Koeficient je dobrá věc, ale měl by výsledné pořadí ovlivňovat méně.
Vadí mi, spíše bych uvítal(a) hodnocení čistě podle získaných bodů z příkladů.
Nevím, o přepočítávání bodů se nestarám.
V matematické části chatu se objevovaly po termínech odeslání nápovědy k úlohám. Jaký k nim máš vztah? Jsou super. Využíval(a) jsem je.
Nijak mě nenadchly a moc jsem je nevyužíval(a).
Nevěděl(a) jsem o nich, ale kdybych o nich věděl(a), určitě bych je využíval(a).
Nevěděl(a) jsem o nich, a i kdybych o nich věděl(a), asi bych je nevyužíval(a).
Jaká je Tvá motivace pro řešení semináře? (0 = žádná motivace, 4 = velmi vysoká motivace) Rád(a) jezdím na soustředění nebo bych tam chtěl(a) jet. 0 1 2 3 4 Chci vyhrát nějaké ceny. 0 1 2 3 4 Chci se zlepšit v matematice, protože ji budu mít na vysoké škole. 0 1 2 3 4 Baví mě řešit matematické úlohy. 0 1 2 3 4 Trénuji na MO. 0 1 2 3 4 Přemlouvají mě do toho na škole (nebo jinde). 0 1 2 3 4 Chci, aby mi byly odpuštěny přijímací zkoušky na MFF. 0 1 2 3 4 Může se to hodit (životopis a jiné). 0 1 2 3 4
Které díly seriálu jsi četl(a)? první (Základní středy - těžiště, opsiště, kolmiště, vepsiště, připsiště, Eulerova přímka a Feuerbachova kružnice)
druhý (Konstrukce pokračuje - Švrčkův bod, Simsonova přímka, antirovnoběžky, izogonály a kamarádi)
třetí (Trojúhelník vrací úhel - Lemoinův bod, Gergonnův a Nagelův bod, Ponceletovo porisma, Fonteného věty)
První díl seriálu (Základní středy - těžiště, opsiště, kolmiště, vepsiště, připsiště, Eulerova přímka a Feuerbachova kružnice) obtížnost: velmi lehké spíš lehké akorát spíš těžké velmi těžké zajímavost: nezáživné, nuda některé pasáže mě zaujaly, ale většinu jsem jen tak pročetl(a) místy skvělé, místy méně po většinu čtení jsem se dobře bavil(a) pecka, dozvěděl(a) jsem se hodně nového srozumitelnost: bylo to pro mě celé nesrozumitelné něco bylo srozumitelné, něco ne (ani po opakovaném čtení) většinou srozumitelné, některé části jsem si ale musel(a) přečíst víckrát / dorozmyslet sám (sama) všechno srozumitelné už při prvním čtení
Druhý díl seriálu (Konstrukce pokračuje - Švrčkův bod, Simsonova přímka, antirovnoběžky, izogonály a kamarádi) obtížnost: velmi lehké spíš lehké akorát spíš těžké velmi těžké zajímavost: nezáživné, nuda některé pasáže mě zaujaly, ale většinu jsem jen tak pročetl(a) místy skvělé, místy méně po většinu čtení jsem se dobře bavil(a) pecka, dozvěděl(a) jsem se hodně nového srozumitelnost: bylo to pro mě celé nesrozumitelné něco bylo srozumitelné, něco ne (ani po opakovaném čtení) většinou srozumitelné, některé části jsem si ale musel(a) přečíst víckrát / dorozmyslet sám (sama) všechno srozumitelné už na první čtení
Třetí díl seriálu (Trojúhelník vrací úhel - Lemoinův bod, Gergonnův a Nagelův bod, Ponceletovo porisma, Fonteného věty) obtížnost: velmi lehké spíš lehké akorát spíš těžké velmi těžké zajímavost: nezáživné, nuda některé pasáže mě zaujaly, ale většinu jsem jen tak pročetl(a) místy skvělé, místy méně po většinu čtení jsem se dobře bavil(a) pecka, dozvěděl(a) jsem se hodně nového srozumitelnost: bylo to pro mě celé nesrozumitelné něco bylo srozumitelné, něco ne (ani po opakovaném čtení) většinou srozumitelné, některé části jsem si ale musel(a) přečíst víckrát / dorozmyslet sám (sama) všechno srozumitelné už na první čtení
Jaké jsou Tvé celkové dojmy z letošního seriálu? Bylo v seriálu dost příkladů, řešených úloh a cvičení? Byly pro Tebe závěrečné úlohy po přečtení seriálu těžké/přiměřené/lehké, či dokonce lehké i bez čtení seriálu?
Vzkazy organizátorům Sem můžeš napsat to, co jsi chtěl(a) napsat výše, ale nebyla příležitost, nebo upřesnit nějakou odpověď. Napadá Tě nějaké téma série nebo seriálu, které bys rád(a) řešil(a)? Čím jsme Tě potěšili, čím zklamali, co bys rád(a) změnil(a) a tak… :)

Kontakt

email mks (zavináč) mff.cuni.cz
pošta Korespondenční seminář
KAM MFF UK
Malostranské náměstí 25
118 00   Praha 1

Organizátoři

mff

Matematický korespondenční seminář je organizovaný studenty Matematicko-fyzikální fakulty UK pod záštitou Informatického ústavu UK a Oddělení pro vnější vztahy a propagaci UK.

Partneři

pix